Klacht: Geld overgemaakt naar plus 500 via global collectie niet bij geschreven.

Johan g op 17 juni 2015 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geld niet bijgeschreven op het account wel afgeschreven van mijn bank. Contact opgenomen met mijn bank.

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld weer terug staat op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 18 juni 2015 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

18-6-2015 De heer Grottendieck per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie GlobalCollect is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst.

Alle klachten die gemeld zijn door