Mijn Klacht:
Geld niet bijgeschreven op het account wel afgeschreven van mijn bank. Contact opgenomen met mijn bank.
Gewenste Oplossing:
Als mijn geld weer terug staat op mijn rekening
Johan g op 17 juni 2015 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten
Geld niet bijgeschreven op het account wel afgeschreven van mijn bank. Contact opgenomen met mijn bank.
Als mijn geld weer terug staat op mijn rekening
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 18 juni 2015 om 14:08 geantwoord
18-6-2015 De heer Grottendieck per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie GlobalCollect is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst.