Klacht: Geld over gemaakt met iDeal maar gaf error

Klacht1122 op 07 juli 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op eastpack.nl een doggybag in khaki gekocht. Ik heb het betaald aan globalcollect via iDeal. alleen kreeg ik een error en heb verder geen order mail ontvangen van eastpak, maar het geld is wel gewoon afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn bestelling gewoon ontvang of wanneer ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 09 juli 2018 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

9-Jul-2018 De heer Bootsman per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door