Klacht: geen toestemming voor automatisch incasso

kakeetje op 23 januari 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 Okt, 21 Nov, 21 Dec, 20 Jan is er 15 euro afgeschreven, en ik kan me niet herinneren dat ik toestemming heb gegeven voor het automatisch incasso.

Gewenste Oplossing:

Graag terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 23 januari 2017 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

23-Jan-2017 De heer, mevrouw Kakee per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door