Klacht: afschrijving 89.95

op 14 februari 2019 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13-2-2019 is er 89.95 van mijn rekening afgeschreven waar als omschrijving McAfee bij staat. Echter is er geen reden dat dit geld van mijn bankrekening is afgeschreven…

Gewenste Oplossing:

Als de 89.95 weer heel snel terug gestort wordt en dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 februari 2019 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

15-Feb-2019 Mevrouw Peeters per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze incasso. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door DenisePeeters