Klacht: glas kapot gesprongen

op 08 juli 2012 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte AEG ons glas van de wasmachienen is kapot gesprongen tijdens het centrifugeren.en dat moet eigenlijk niet kunnen een ruit moet nooit mogen klappen onze zoon kijkt er wel eens in .het was gewoon een normale fijne was die we draaide.we hebben al eens telefonich kontakt gehad maar kregen te horen dat het mogelijk een knoop kon zijn daar moet een wasmachiene toch tegen kunnen de broeken doen we altijd dicht. het betreft de AEG lavamat 76800. inmiddels hebben wij al een niewe gekocht want maken is geen optie. graag hoor ik van u vriendelijke groet van A.Nijhof

Gewenste Oplossing:

een gedeeltelijke vergoeding van onze kleding en gedeeltelijke vergoeding voor onze nieuwe wasmachienen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 01 november 2012 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas was uw klacht door technische redenen niet eerder zichtbaar voor ons, vandaar deze late reactie. Aangezien uw klacht al wat ouder is, sluiten wij deze. Mocht u prijs stellen op heropening, vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Electrolux Consumer Care Webteam

Alle klachten die gemeld zijn door batavus12