Klacht: giswerk over eind afrekening van qurrent kant

op 06 maart 2020 over Qurrent in de categorie Energieleveranciers

het bedrijf is gefuseerd, maar willen dat ik zonder echte eindjaarafrekening 100 euro extra per maand betaal over de afgelopen 14 maanden (1300) het is een zooitje en ik krijg de financiële afdeling niet aan de lijn. qurrent wil 750 euro, greechoise wil 520 euro. beide willen ze hun eigen geld en ik was bij 1 bedrijf, opeens bij 2 en heb van greenchoise ene hele hoge eindafrekening gekregen en qurrent heb ik geen afrekening gekregen, die blijven gissen. Ik ben weg gegaan naar andere leverancier.

ik woon alleen, ben veel in tuinhuis geweest, maanden,
doe veel aan afhaal, dus kook niet,
en douche max 2x per week.

Zit nu na 100x contact met incasso dreiging.

Ik wil gewoon echt bewijs van die kosten, dat heb ik niet gehad.
Dan betaal ik.

Als er een normale eind afrekening komt van de afgelopen 14 maanden, gewoon van 1bedrijf, want ik heb bij 1 bedrijf mijn gas en licht laten regelen, en bewijsvoering dat ik 100 euro per maand over mijn normaal betaalde kosten zit. Dan wil ik met een gerust hart betalen, nu is het giswerk en afzetterij en geen bewijs en rommel doordat ze 2 bedrijven zijn geworden en gissen. Er is gene excuus meer dat ik mijn meterstanden niet heb doorgegeven, want dat heb ik wel ergens in oktober. Was mij betreft nemen ze die cijfers bij qurrent en vanaf dan bij greencoise, dat zoeken ze maar uit, maar met giswerk en een ter plekke opgesteld mailtje van een service medewerker die me niet doorverbind naar financiële afdeling (is die er wel), wil ik niet afgescheept worden, het gaat om erg veel geld waarna ik overtuigt ben niet voor zoveel geld gebruik te hebben gemaakt van gas en licht.

Ik ben zo boos, dat ze incasso sturen terwijl ik nog 0 keer die financiële afdeling aan de lijn heb gehad. Ik heb een regeling gekregen, toen ik nog bij grezenchoise zat, ik ben daar weg, wil niet meer met jullie werken, dus eindafrekening is op zijn plek, is de officiele manier van afhandeling. Geen onzin met door service medewerker opgestelde kleine klieder mailtje waaruit ik moet opmaken dat het klopt. Dit is echt afzetterij.

80 euro zijn normale kosten die had ik vorig naar ook en daarvoor en daarvoor...
Maar omgerekend 155 euro per maand weiger ik, zonder nette bewijsvoering die ik kan controleren, te betalen!!

Ik hoor het graag, kim drieman

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Qurrent over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door kim drieman