Klacht: Geselde folders

op 29 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg al een week of 8 de gesealde folders niet. EEn week of 3 geleden stond er een mevrouw voor de deur en die kwam navragen of het zo was dat ik geen folders kreeg . Ik dat bevestigd dat het zo wastafel en ze zei ik ga het gelijk regelen met de bezorger. Hij loopt wel Door de straat folders te bezorgen maar tot op heden nog geen folders ontvangen. Ik hoop dat het nu wel goed geregeld wordt.

Mvg. Hilly Kuijper

Gewenste Oplossing:

Als ik de foladers weer wekelijks krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 juli 2017 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer/ mevrouw Kuijper,

Bedankt voor uw bericht. De melding is opnieuw in behandeling genomen. Deze melding wordt besproken met de bezorger. Mocht u deze week de folders niet ontvangen dan horen wij dat graag.

Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hilly Kuijper