Klacht: Geselde folders

op 29 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg al een week of 8 de gesealde folders niet. EEn week of 3 geleden stond er een mevrouw voor de deur en die kwam navragen of het zo was dat ik geen folders kreeg . Ik dat bevestigd dat het zo wastafel en ze zei ik ga het gelijk regelen met de bezorger. Hij loopt wel Door de straat folders te bezorgen maar tot op heden nog geen folders ontvangen. Ik hoop dat het nu wel goed geregeld wordt.

Mvg. Hilly Kuijper

Als ik de foladers weer wekelijks krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 03 juli 2017 om 08:58 geantwoord

Geachte Heer/ mevrouw Kuijper,

Bedankt voor uw bericht. De melding is opnieuw in behandeling genomen. Deze melding wordt besproken met de bezorger. Mocht u deze week de folders niet ontvangen dan horen wij dat graag.

Alle folders online

Spotta klantenservice