Mijn Klacht:
Ik heb meerdere keren contact gehad met Generali, i.v.m. De verzekeringen die mij wijle moeder had lopen. Mij moeder was al jaren klant bij hun. Mijn moeder had niet een verzekering maar meer als vijf verzekeringen bij Generali. Als erfgename komt er zoveel op je af en zoveel geregel. Ik ben al maanden bezig met de vraag over een levens verzekering die mij wijle moeder had. Ik wordt maar naar het kast van de muur gestuurd. Medewerkers die mij zeer onbeleefd te woord staan. Doen alsof ze me vraag niet begrijpen of waar het over gaat. Waarom mij dit zo’n pijn doet is omdat ik weet dat mij moeder een trouwe klant was bij Generali en netjes haar premi’s betaalde en dan wordt je zo behandeld als een dom achterlijke labiel iemand. Terwijl Generali de laatste moet zijn die je zo moet behandelen na een overlijden. Van je dierbare !
Gewenste Oplossing:
Klantvriedelijkheid met klanten om gaan. antwoord op mij vraag zouden kunnen beantwoorden. En mee denken met de klant. Hun belofte na komen dat ze weer contact met de klant opnemen ook waar maken.
