Klachten over Generali

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Generali in de categorie Verzekering. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

33% van alle klachten opgelost. Nog 47 klachten nodig voor een plaats in de categorie Verzekering

33%
3 klachten gemeld
1 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
1 klachten opgelost

Tijdslijn

Er is tijdens de winter in het huis van Mn ouders een waterleiding gesprongen (10 weken geleden). Mijn ouders zijn midden 70 en zijn de eerste weken afwezig geweest maar inmiddels zijn ze al 3 weken thuis. Er zijn meerdere experts... Lees meer

Verzekeraar GENERALI laat het afweten.

Klacht van op 21 december 2017 over Generali in de categorie Verzekering

Aanrijdinkje buiten mijn schuld:Eerste schade. Oorzaak: een geparkeerde bus opent linker deur terwijl ik passeer. Verzekerings-expert van de tegenpartij (verzekeraar GENERALI) besluit eenzijdig zonder mijn medeweten de schade maar gedeeltelijk te vergoeden. Zij vonden een gedeelte van de schade niet... Lees meer

Niet uitbetalen waardevermindering na schade

Klacht van op 12 december 2017 over Generali in de categorie Verzekering

Dhr. Neijs 4 dec. (8 dagen geleden) aan Martin Beste heer Voogd, Volgens mijn dossier heb ik op 11-1-2017 bij Schadeherstel Olde Hanterink te Enschede met uw schade-expert de heer Krijnsen de expliciete afspraak gemaakt, dat de waardevermindering gesteld kan worden... Lees meer

Ik heb meerdere keren contact gehad met Generali, i.v.m. De verzekeringen die mij wijle moeder had lopen. Mij moeder was al jaren klant bij hun. Mijn moeder had niet een verzekering maar meer als vijf verzekeringen bij Generali. Als... Lees meer

verplichte winkeling Generali inzake arbodienst(verlening)

Klacht van op 03 januari 2013 over Generali in de categorie Verzekering

De Generali zegt in een eerdere correspondentie dat de klacht is opgelost. Helaas ziet Ygeia dit anders xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx De Generali (marketing directeur) sluit deze klacht eenzijdig. Ygeia houdt deze klacht open. Generali (marketing directeur) zegt dat een Verzekeringsadviseur van een bedrijf, diverse verzekeringen... Lees meer

Verplichte arbodienst bij ziekteverzuimpolis

Klacht van op 27 december 2012 over Generali in de categorie Verzekering

Door Generali worden we verplicht een van hun "preferred"suppliers als arbodienst te gebruiken. Volgens ons moet het vrije zijn om zelf een goede arbodienst te zoeken die goed samenwerkt en het verzuim terugdringt. Eerst hadden we via Generali de Care-group... Lees meer