Klacht: Niet uitbetalen waardevermindering na schade

op 12 december 2017 over Generali in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dhr. Neijs
4 dec. (8 dagen geleden)

aan Martin

Beste heer Voogd,

Volgens mijn dossier heb ik op 11-1-2017 bij Schadeherstel Olde Hanterink te Enschede met uw schade-expert de heer Krijnsen de expliciete afspraak gemaakt, dat de waardevermindering gesteld kan worden op € 200-,.
Dit bedrag is nog steeds niet overgemaakt. Ik verzoek dit bedrag beleefd doch dringend binnen 10 dagen te storten op mijn rekening.
Indien u anders beslist dan hoor ik dit gaarne en verzoek ik u dit te behandelen als een formele klacht.

Mvg, E. Neijs

Op 13 november 2017 om 11:10 schreef Voogd, Martin :
Geen reactie op mijn schrijven.

Gewenste Oplossing:

Door uw nalatigheid en besluiteloosheid is bovenstaande nog niet uitgekeerd. Er wordt helemaal niet gereageerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Generali over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Generali in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Generali een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Generali

Heeft op 13 december 2017 om 17:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Neijs,
In de eerste plaats onze excuus dat het uitbetalen zo lang heeft geduurd.
N.a.v. uw e-mail is de uitkering gedaan. Ik verwacht dat het in de loop van deze week op uw rekening wordt bijgeschreven. Zo niet dan horen we graag van u via 088 - 668 09 90.

^JvG

Alle klachten die gemeld zijn door e.neijs@gmail.com