Klacht: Vertraagd pakket zonder communicatie

klagera6279c37 op 13 oktober 2026 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Status Open
Datum 13 oktober 2026

Een klant van General Logistics Systems (GLS) heeft geklaagd over een vertraagde levering van een pakket. Ondanks een hele dag wachten, ontving de klant pas laat op de avond een bericht dat de levering naar de volgende dag was verplaatst, wat leidde tot frustratie over het gebrek aan communicatie en service.

Mijn Klacht:

Ik heb de hele dag gewacht op mijn pakketje, maar kreeg pas om 21:00 uur een bericht dat het de volgende dag geleverd zou worden. Dit is zeer frustrerend, en ik had verwacht dat ik beter geïnformeerd zou worden over de status van mijn levering. Het is teleurstellend dat ik niet de service heb gekregen die ik had verwacht.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek GLS om mijn pakketje alsnog op korte termijn te bezorgen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over General Logistics Systems (GLS)

Reactie van de melder van de klacht klagera6279c37

5 dagen geleden - Altijd bezorg problemen

Reactie van de melder van de klacht klagera6279c37

5 dagen geleden - Als ik volgende keer wat besteld nooit meer met gls

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM