Klacht: Pakketje weg

Kristelnavreddroosmit op 08 mei 2019 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger heeft een briefje in mijn bus gedaan.. Met daarop geschreven dat het pakket in mijn fiets bakje ligt.
Jammer genoeg ligt er niks… ’t is ook niet de bedoeling dat een pakketje ergens word neergelegd als ik niet thuis ben.

Denk dat ’t gepikt is uit mijn fiets mand… Ik heb Anders geen idee

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje in het vervolg gewoon aan de deur word bezorgd of in de brievenbus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 15 mei 2019 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mw. Kristel,

Uw klacht is in behandeling genomen en op 9-5-2019 is de klacht per mail met u afgehandeld.
Er is een toelichting gegeven op de afhandeling volgens procedure.
Voor verdere informatie, op- of aanmerkingen, graag telefonisch of per mail contact opnemen met de klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
Medewerker Quality
General Logistics Systems Netherlands B.V

Alle klachten die gemeld zijn door