Klacht: Pakketje verdwenen

Fleur88 op 27 juni 2018 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje zou afgeleverd worden door GLS. Bij thuiskomst vind ik een ‘niet thuis bericht’ op de mat. Tweede box is aangekruisd met een niet thuis code. Vul ik die online in; staat er dat het pakketje is aangenomen en ondertekend! Alle buren langs geweest, niemand heeft iets aangenomen.
Erg vervelend dat je zo gewoon je pakketje verliest en GLS hier geen oplossing voor biedt

Gewenste Oplossing:

Pakketje terecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 06 juli 2018 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw F. de Jonge,

Deze klacht is 03-07-2018 per telefoon aan u beantwoord. Er is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure en voor verdere informatie graag contact opnemen met de desbetreffende klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,
Medewerkster Central Services
General Logistics Systems Netherlands B.V

Bericht van General Logistics Systems (GLS)

6 jaren geleden - per mail, niet telefonisch

Alle klachten die gemeld zijn door