Klacht: Pakket niet geleverd

Lonnekecantineau op 03 december 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket had gisteren geleverd moeten worden, dit is helaas niet gebeurd. Het pakket bezit documenten waardoor vanaf gisteren 2-12-2016 bij een grote klant alle vrachten stil staan. Pakket wil ik vandaag ergens ophalen dit is echt zeer dringend!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Indien het pakket vandaag kan ophalen ergens in een depot waar het ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 06 december 2016 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte L. Cantineau,

Uw klacht is in behandeling genomen en op 05 December per mail met u afgehandeld. Er is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure. Voor verdere informatie graag contact opnemen met de klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Quality
General Logistics Systems Netherlands B.V

Alle klachten die gemeld zijn door