Klacht: geluisdsoverlast

op 24 januari 2014 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Na een upgrade + bijbetaling van straatzijde (wegens onaanvaardbaar verkeerslawaai) naar zwembadzijde zitten wij nu in een apt. op de 4e etage (nr. 403). Van plm 11.30 tot 19.00 ’s avonds galmt dreunend gestamp langs de gevel omhoog. Volgens de receptie is dit ‘muziek’. Zachter zetten schijnt niet te kunnen. Ons balcon is hierdoor onbruikbaar. De kamer met geopende deur eveneens. Wij hadden hiervoor op uw website gewaarschuwd behoren te worden. Wij zijn nl. met vakantie en niet in een disco.
Wij verlangen overplaatsing naar een rustiger accommodatie of een aanzienlijke reductie.

Bij voorkeur overplaatsing.
Desnoods minimaal 25% reductie.

Bericht van booking.com

3 jaren geleden - Goedendag, Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij zullen uw klacht meteen in behandeling nemen en zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Mac Booking.com Customer Service Team

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door booking.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat booking.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

booking.com

Heeft op 27 januari 2014 om 13:45 geantwoord

Goedendag,

We zijn persoonlijk met u in contact geweest om uw klacht dienovereenkomstig te adresseren.

Mocht u verder nog vragen schroomt u dan niet om wederom contact met ons op te nemen.

Mac
Booking.com Customer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door eduardboehl@gmail.com