Klacht: Geleverde Bauknecht stoomoven functioneerde niet

op 19 juni 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

In december 2016 werd onze nieuwe keuken geplaatst door Keukenkampioen. De Bauknecht stoomoven functioneerde niet; bij inspectie door een monteur van Bauknecht bleek een onderdeel in de oven te missen. Dit kon Bauknecht in een bestek van 3 maanden niet oplossen, waarna wij al het vertrouwen verloren in de stoomoven en de oven omgeruild wilden hebben voor een combin magnetron. Deze was ca 300 euro goedkoper, maar Keukenkampioen weigert dit prijsverschil terug te betalen. Mijn klacht is dat Keukenkampioen ons een stoomoven heeft geadviseerd die niet functioneert en dat wij nu 300 euro teveel hebben betaald.

als Keukenkampioen het prijsverschil tussen de stoomoven en de combi magnetron vergoedt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste meneer Keijser, Ik ga uw verzoek doorgeven aan de afdeling klantenservice. Zij zullen hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste meneer Keijser, Zoals ik van onze afdeling klantenservice gegrepen heb bent u inmiddels geïnformeerd over het bovenstaande. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht janjust

1 maand geleden - Ja, dat klopt: Keukenkampioen heeft herhaald dat ze niet bereid zijn om mij tegemoet te komen. Mijn klacht blijft dus staan.

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste meneer Keijser, Ik begrijp wat u aangeeft, echter wordt het oordeel van onze klantenservice hierin gevolg. Wij blijven dus helaas bij ons eerdere standpunt zoals reeds bij u bekend. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door janjust