Klacht: Krant niet of erg laat ontvangen

op 17 mei 2019 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al ruim 3 maanden gebeld over niet of te laat bezorgen van de gelderlander.
Ik begrijp dat er een probleem met een te kort aan bezorgers is in onze wijk maar a.u.b los het op, wij zijn wel betaalde klanten.
En dan ter compensatie krijg je 2 bonnen toe gestuurd om 2 mensen blij te maken met 14 dagen gratis de gelderlander.
Hoe dan als ik ze aan de buren geef krijgen die ook geen of te late krant, en wat schiet ik ermee op.
Ben al zo lang krant nog nooit geklaagd maar ik word het nu echt wel zat.
Ik ben weduwe en vind de krant s’ochtends en een kopje koffie toch een begin van een elke moeilijke morgen alleen.
Hopelijk gaan jullie je uiterste best doen om dit probleem op te lossen anders koop ik de krant wel los in de winkel en zeg het abonnement op.

Gewenste Oplossing:

Als de krant weer zoals het hoort, elke morgen bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jobo55