Klacht: Geen of veel te late krant

op 18 mei 2019 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na bijna 4 maanden telefonisch en per email geklaagd te hebben is bij mij de maat wel vol
Ik snap dat er een probleem is met vaste bezorger in onze wijk.
Maar het probleem wordt inmiddels bij de betalende abonnees neer gelegd.
De krant is best duur, daar mag je toch wel wat van verwachten.
Elke keer wordt mij beloofd we doen ons uiterste best en heel vervelend allemaal, maar daar wordt het probleem niet mee opgelost.
Deze week al 3x de krant niet ontvangen.
Wordt dat nog gecompenseerd?
Hopelijk krijg ik nu WEL een reactie
Een zeer teleurgestelde al ruim 30 jaar trouwe abonnee.

Gewenste Oplossing:

Als ik de krant weer elke morgen op tijd ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jobo55