Klacht: Geen bezorging

Susan Rijnaard op 05 november 2021 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Gelderlander klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Status Open
Datum 5 november 2021

Er is opnieuw geen bezorging van De Gelderlander ontvangen. De klager meldt herhaaldelijke problemen met de levering van de krant.

Mijn Klacht:

Wederom geen bezorging van De Gelderlander

Gewenste Oplossing:

reden slechte bezorging en oplossing

Reactie van de melder van de klacht Susan Rijnaard

4 jaren geleden - Ik krijg de melding dat mijn klacht niet in behandeling is genomen?!: Je hebt onlangs een klacht gemeld over Gelderlander. Helaas neemt Gelderlander jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. graag reden. Melding/klacht niet bezorgen De Gelderlander: aantal uren later werden wel de weekendmagazines Mezza en Volkskrant, afzonderlijk bezorgd (dit sinds enkele weken). Vreemd, geen krant bezorging, wel de weekend magazines?!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM