wat zijn jullie blij met ons als jarenlange abonnee.
krijgen we na al die jaren een leuke actie en kunnen we er niets mee.
tjonge wat een blijdschap. zo zullen we wel winnen!!!! niet dus. Lees meer
ik zie nergens de aanmelding.
Er staan alleen maar klachten op Lees meer
Ik vertegenwoordig mijn moeder . Mevr. Derks Wilhelminastraat 77
5431 TM cuijk
ik kan niet inloggen op www.gelderlander.nl/abonneeinhetzonnetje om de evt prijs op te vragen .Volgens mij ben ik niet de enige. Als de Gelderlander met zijn klanten zo omgaat... Lees meer
Probeer me al drie dagen op te geven maar het lukt niet Lees meer
ik weet niet waar ik mijn persoonlijke code in moet voeren . Lees meer
Ik heb een aantal keren geprobeerd mij aan te melden, tot op heden niet gelukt. Wanneer wel?
Vriendelijke groet, Lees meer
ik probeer ook mee te doen,maar dat lukt niet en ik ben niet de enige. Lees meer
Vandaag een kaart ontvangen om mee te doen aan abonneeinhetzonnetje
Website is niet te benaderen.
Hoeveel klachten moeten er nog meer komen
Of moet dit weer beschouwd worden als een zoethoudertje zonder een reeële kans te maken Lees meer
ik probeer al dagen aan te melden voor deze pagina helaas nog steeds zonder resultaat. Lees meer
al heel vaak geprobeerd Lees meer