Mijn Klacht:
ik zie nergens de aanmelding.
Er staan alleen maar klachten op
Gewenste Oplossing:
eigenlijk altijd. ik vind het jammer dat u in de krant een aanmelding zet die het dan niet doet
e.bullema op 12 februari 2015 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal
Een gebruiker heeft moeite met het vinden van de aanmeldingsoptie voor "inhetzonnetje" op de website van Gelderlander. In plaats daarvan ziet de gebruiker voornamelijk klachten staan.
ik zie nergens de aanmelding.
Er staan alleen maar klachten op
eigenlijk altijd. ik vind het jammer dat u in de krant een aanmelding zet die het dan niet doet
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM