Leuke aktie, maar wat heb je er aan als je niet kunt inloggen op deze site. Als je iets bedenkt, zorg er dan voor dat het ook werkt ! Lees meer
ik kan niet inloggen op de gelderlander.nl/in het zonnetje, kan dus ook niet meedoen aan de verloting van de prijzen. Lees meer
Ben al ruim 30 jaar abonnee en wil best in het zonnetje gezet of verwend worden, zoals de advertentie suggereert.
Echter dat zonnetje komt niet tevoorschijn.
Leuk hoor, goede abonnees lekker maken en dan niet te bereiken zijn.
De Gelderlander onwaardig. Lees meer
jullie sturen leuke acties en voor al als al meer dan 40jaar abonnee bent .maar het probleem is dat ik me niet aan kan melden. Lees meer
kan niet inloggen in www.gelderlander.nl/inhetzonnetje en www.dg.nl / controleer kan niet mee doe met pryswinnen plus tf 0880139922 werkt ookniet Lees meer
wanneer schijnt de zon bij jullie? Lees meer
Op dgnlconrtroleer enabonneehetzonnetje niet in te loggen Lees meer
Ik kan de website, die u in de Gelderlander heeft gezet om een prijs te winnen als vaste abonnee niet vinden.:
www.gelderlander.nl/inhetzonnetje.
Eerst dacht ik, dat ik te snel reageerde, maar dat geloog ik nu niet meer. Lees meer
Wij willen meedoen met abonneeinhetzonnetje maar kunnen niet inloggen Lees meer
de bedengker van deze actie , heeft mischien te lang in de zon gelegen ??
het werkt van geen kant, leuke reklame voor de abonnee, !!! Lees meer