hoi
Vandaag geen ktant ontvangen, vaak is bezorging te laat.
Heb vorige week via de chat een klacht gemeld maar tot op heden geen verbetering.
Ga er van uit dat dit opgelost gaat worden anders zeg ik het abonnement op.
gr
Alex Ligt Lees meer
Heb 2 cadeau kaarten gehad,wilde familie 2 weken krant cadeau doen, maar dat lukt dus niet
Vind dat wel vervelend..... Lees meer
Sinds 7 dec een proefabonnement voor 14 dagen. Vol verwachting klopt ons hart, ligt er nu wel een krant in de bus? Na de negatieve ervaringen van het laatste half jaar (31 keer geen krant ontvangen) zijn de verwachtingen... Lees meer
Mocht 2pers gratis krant geven,de een heeft het wel ontvangen en de andere niet.
Vorig jaar ook niet.
Vr Gr Mevr van Dalen Lees meer
Leuk een brief krijgen: iemand gratis de Gelderlander mogen geven en zelf een tijdschrift...
Wat een desillusie dat je dan vervolgens niet in kunt loggen op de voorgestelde website. En op de website van bladcadeau werkt de code niet.
Dus maak mensen... Lees meer
2x bladcadeau de gelderlander van de buren gekregen. Maar de website bestaat niet! Niks cadeau dus.
Vreemde aktie!
Mieke Arts Lees meer
aan 2 mensen blad cadeau gedaan deze vragen wat er waar is van dit idee, Lees meer
Normaliter ontvang ik de krant voor half 7 in de ochtend. Sinds een week niet meer. Hierdoor is er geen tijd om de krant in de ochtend te lezen, voordat ik ga werken. Dit vind ik erg vervelend. Lees meer
De Gelderlander wordt al weer enkele weken sporadisch voor 7.00 uur bezorgd. Geen enkele toelichting wordt door de Gelderlander verstrekt over de reden. Omdat ik om 07.30 naar mijn werk moet zie ik de krant altijd pas ‘s avonds, dat... Lees meer
Het is niet mogelijk om 2 mensen te maken met de Gelderlander op de mar. Wat is dit voor aktie!! Graag uw reactie zsm. Lees meer