We hebben een zaterdagabonnement en hebben al 2 zaterdagen geen krant gehad. Graag in mindering brengen in de kosten. Lees meer
de krant wordt niet in de juiste brievenbus gedaan. Van PostNL zijn wij verplicht een brievenbus aan straat te plaatsen. Deze bus is alleen bestemd voor de post die door PostNL wordt bezorgd. De andere brievenbus staan dichter bij ons... Lees meer
ik heb tijdelijk abonnement op zaterdag heb hem van ochtend niet ontvangen Lees meer
We hebben een zaterdag abonnement en er is bij ons al 4 weken geen zaterdagkrant meer bezorgd. Na melding via de website komt er dan ook geen nabezorging. Klacht is herhaaldelijk gemeld bij de Gelderlander en er wordt steeds belooft... Lees meer
Ondanks diverse ingediende klachten bij de gelderlander wordt er bij mij al 6 weken op zaterdag geen krant meer bezorgd! Lees meer
Krijg sinds aantal weken de Gelderlander pas rond 7.45 uur bezorgd.
Aangezien mijn vrouw om 7.00 uur moet beginnen lees ze nog graag de krant even voordat ze weggaat. Lees meer
sinds de bezorging ui is besteed aan de Persgroep sinds 7 april geen krant meer ontvangen Lees meer
heb de telegraaf/en de gelderlander de enen week 2 x de telegraaf klacht ingediend niet ontvangen dan weer 2 x de gelderlander nu de telegraaf en de nrc heb geen goed woord voor de bezorger eb zelf 29 jaar... Lees meer
Bij aanvang van mijn abonnement op de Gelderlander heb ik 2 kaartjes voor de Efteling gekregen als introductiekado. Op 23 februari 2014 is mijn dochter met een vriendin met die kaartjes naar de Efteling gegaan en bij de kassa bleek... Lees meer
zaterdag 29 mrt. onder pseudoniem Mulderskop (pagina 34)en stukje beledigen van de politiek in Mook en Middelaar. ik wordt hierin beticht dat een incompetente plattelandscorrupte vriendjespolitiek bedrijvende idioot ben.
Ik accepteer dit niet. Al helemaal niet omdat de schrijver anoniem... Lees meer