Klacht: geld van mijn visa kaart

mevr timmermans op 15 maart 2024 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

ik had een bestelling gedaan van91.66 euro die ik ook goed heb ontvangen . maar nu zie ik dat er nog eens 56.55 euro af gaat , maar ik heb niets besteld voor dat bedrag . Ik durf niets meer te bestellen

gewoon mijn 56.55 terug ,ik betaal graag wat ik krijg maar niet zo maar

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Shein.com
Download hier uw brief

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Reactie van de melder van de klacht mevr timmermans

4 maanden geleden - ik wil weten waarom er 56.55 euro van mijn rekening is ; omdat ik toch nets heb besteld voor dat bedrag en ik daar nog steeds geen antwoord op heb gehad

4 maanden geleden - ik krijg geen geen antwoord op mijn vraag

4 maanden geleden - geen antwoord

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht mevr timmermans

3 maanden geleden - slecht ik bestel nooit meer op shein ik bestelde voor 91.66 heb ik ontvangen en betaald 3 maart maar op 5 maart gaat er opnieuw 56.55 van mijn rekening af en ik had niets besteld ; mijn vraag waarom die 56.55 van mijn rekening genomen

3 maanden geleden - waarom krijg ik geen antwoordt

3 maanden geleden - antwoordt aub op mijn vraag

Alle klachten die gemeld zijn door mevr timmermans