Klacht: Geld terugactie, geen geld

op 04 februari 2014 over Nespresso in de categorie Koffie

29 mei 2013 een nespresso apparaat aangekocht met een 40 euro retour actie.
Alles ingestuurd en afgewacht. In juli voor het eerst contact gezocht waar mijn geld bleef.

Lang verhaal kort; 10 x telefonisch contact gezocht en 4 x via de email.
10x werd er beloofd dat er zou worden teruggebeld, dit is 1x gebeurd. Op de emails is helemaal niet geantwoord.

Wat is hier aan de hand? Hoe kan een bedrijf als nespresso zich dit veroorloven?!

Excuses en het geld direct gestort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hjanholts

3 jaren geleden - De dag waarop ik deze klacht plaatste op klacht.nl, heb ik ook een mail gestuurd via de website van nespresso, heb melding gemaakt op hun internationale facebookpagina en NL facebook pagina en een chatsessie gedaan met Nespresso USA. 1 Dag later ontving ik een email met excuses en het geld werd binnen een week overgemaakt. Ook heb ik 5 etuis met nespressocups gratis gekregen. Klacht naar tevredenheid opgelost!

Reactie van de melder van de klacht Hjanholts

3 jaren geleden - Klacht opgelost. Behalve via klacht.nl diezelfde dag ook contact gezocht met nespresso via de website, facebookpagina's en live chatversie met nespresso USA. Dag later excuus email nespresso, geld is retour en 5 gratis etuis cups.

Bericht van Nespresso

3 jaren geleden - Beste mevrouw Anholts, Het spijt ons te horen dat u op dit moment niet tevreden bent met de service van Nespresso. Dit zouden we graag willen oplossen. Om uw vraag goed te kunnen behandelen willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Deze kunt u 24/7 bereiken op het nummer 0800-022 2320 of via het online formulier https://www.nespresso.com/nl/nl/contactus. We hopen spoedig van u te horen. Met vriendelijke groeten, de Nespresso Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Hjanholts