Klacht: Geld tekort gehad

op 26 juni 2019 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakje honig kruidenpasta gekocht. Echter heb ik maar 0.24 cent terug gehad in plaats van 0.50 cent. Kan dit nog veranderd worden?

Gewenste Oplossing:

Als ik het juiste bedrag terug heb gehad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Scoupy

1 jaar geleden - Beste Joyce, bedankt voor je bericht. We hebben de aanvraag opnieuw bekeken. Je hebt in de winkel €0,75 coupon korting gehad op dit product. Om die reden heb je geen €1,49 maar €0,74 betaald voor dit product. De cashback wordt altijd berekend over het daadwerkelijk betaalde bedrag. Dit vermelden we ook in onze voorwaarden. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat heel graag via [email protected] Met vriendelijk groet, Oscar van Scoupy

Alle klachten die gemeld zijn door josyma11