Klacht: Geld retour actie zonder geld retour

op 13 januari 2014 over Nespresso in de categorie Koffie

Op 21-11-2013 kocht ik een DeLonghi Nespresso apparaat. Hierbij was een geld-retour-actie op van toepassing, dus direct dezelfde dag heb ik geprobeerd het serienummer op de site in te geven. Dit lukte echter na veel proberen niet, dus aan de bel bij Nespresso. Dit soort dingen schijnt te moeten worden doorgegeven aan het bedrijf in Brussel. E.e.a. aan gegevens doorgegeven aan de medewerker die dit weer zou doorgeven aan Brussel.Op 28-11-2013 bleek er nog niets bekend te zijn. Hierop een mail gestuurd met foto’s van het apparaat met serienummer en aankoopbon. Het zou worden doorgegeven aan Brussel. Weer een tijd niets gehoord dus op 20-12-2013 maar weer eens gebeld. Helaas, niets bekend en of ik nogmaals die mail wilde sturen met alle gegevens. Dus weer een mail gestuurd en u raadt het al: het zou worden doorgegeven aan Brussel. Jammerjammerjammer, op 3-1-2014 na te hebben gebeld, weer niets wijzer. Vandaag op 13-1-2014 maar weer een poging gewaagd. De medewerkster wilde alweer beginnen met het opvragen van alle gegevens, maar daar begon ik niet meer aan natuurlijk. In ieder geval heeft zijn nogmaals het verhaal samengevat en nu met spoed…….jawel: naar Brussel gestuurd. 70 Euro vind ik een behoorlijk bedrag en daarmee heb ik ook rekening gehouden bij aankoop van het apparaat. Als je dan zo lang moet wachten en je moet afvragen óf je het geld ooit nog krijgt…..dan had ik het apparaat nooit gekocht!

Per direct 70 euro op mijn rekening!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Karin.

3 jaren geleden - Door het kantoor in Brussel gebeld: de hele procedure had niet via de Klantenservice behandeld moeten worden. Alles wat daar vandaan namelijk naar Brussel werd gestuurd......is nooit door Brussel ontvangen! En is ook door medewerkers in Brussel niet te bekijken. De medewerker die ik nu aan de lijn kreeg had ook weer duidend excuses (daar zijn ze in ieder geval wel goed in) en zou het met de Klantenservice doornemen. Vervolgens heeft ze meerdere malen beloofd dat het geld teruggestort gaat worden...dat was precies een week geleden. We gaan het maar weer afwachten, want er zit niets anders op.

Bericht van Nespresso

3 jaren geleden - Beste mevrouw Lap, Het spijt ons te horen dat u op dit moment niet tevreden bent met de service van Nespresso. Dit zouden we graag willen oplossen. Om uw vraag goed te kunnen behandelen willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Deze kunt u 24/7 bereiken op het nummer 0800-022 2320 of via het online formulier https://www.nespresso.com/nl/nl/contactus. We hopen spoedig van u te horen. Met vriendelijke groeten, de Nespresso Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin.