Klacht: Geld nog steeds niet binnen

op 06 februari 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

6 maanden geleden - Goedemorgen Raftoop, Jeetje dat is al erg lang geleden! Dan gaat er duidelijk iets niet goed, verstandig dat je aan de bel trekt. Ik snap heel goed dat je je geld nu hard nodig hebt. Hier wordt niemand blij van. Het is duidelijk dat er een onderzoek gestart moet worden naar de betaling en waar dit misgegaan is, zodat jij je geld zo snel mogelijk ontvangt. Ik wil je heel graag helpen, alleen ben jij de ontvangende partij. Wij kunnen inkomende betalingen voor jou dus niet controleren. Anders had ik het meteen gedaan! Het is dus belangrijk dat je werkgever contact opneemt met zijn of haar bank, zodat zij een onderzoek kunnen starten. Ook als je werkgever bijvoorbeeld bij ons bankiert, dan is het belangrijk dat je werkgever rechtstreeks contact met ons opneemt. Wij kunnen alleen informatie geven en een onderzoek starten over een betaling bij de opdrachtgever. Het lijkt me zeker verstandig om dit onderzoek zo snel mogelijk te starten, want de betaling is duidelijk niet goed gegaan. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en je salaris op je rekening! Met vriendelijke groet, Layla ABN AMRO Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 13 februari 2018 om 09:30 geantwoord

We hebben geen reactie meer ontvangen van Raftoop. Via dit forum zullen we de klacht sluiten. Uiteraard is het mogelijk om bij vragen en opmerkingen contact met ons op te nemen.
We zijn telefonisch bereikbaar op 0900-0024, via WhatsApp op o.a. 0613660024. Natuurlijk is het ook mogelijk om een nieuw bericht te plaatsen op dit forum.

Vriendelijke groet,

Evert-Jan
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Raftoop