Klacht: Geld niet retour gekregen

op 28 mei 2016 over Merkschoenenwinkel.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb zondag 22 mei jl. Ecco schoenen gekocht via merkschoenenwinkel.
Daar ik twijfelde over de maatvoering en mijn bestelling nog niet geleverd was of verzonden heb ik het verzoek gestuurd mijn bestelling te annuleren en het aankoopbedrag retour te sturen.
Ik heb een tweede keer moeten mailen want mijn eerste email/contactformulier bleef onbeantwoord.
Er is mij gisteren een email gestuurd dat de bestelling geannuleerd is en het geld terug gestort.
Echter staat het nog steeds niet op mijn rekening en emails blijven onbeantwoord en leesbevestiging wordt niet gegeven.
Er staat alleen een 06 nummer bij Merkschoenenwinkel.nl, deze wordt niet beantwoord. Wanneer je de voicemail in spreekt krijg je ook geen respons.

Ik ben pas tevreden wanneer ik een reactie krijg op mijn emails
en mijn aankoopbedrag daadwerkelijk op mijn rekening staat bij geboekt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Merkschoenenwinkel.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Merkschoenenwinkel.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Merkschoenenwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Merkschoenenwinkel.nl

Heeft op 28 mei 2016 om 15:37 geantwoord

Zoals reeds aangegeven is de bestelling geannuleerd en een refund aangevraagd bij iDEAL. Helaas duurt het enkele werkdagen voordaat werkelijk het bedrag op de rekening staat in zo'n geval. We verwachten dat maandag het geld op je rekening staat, ruim binnen de periode die we in onze algemene voorwaarden hanteren.

Alle klachten die gemeld zijn door Carolien Fransen