Klacht: geld betaald voor een verzendlabel betaald maar nooit ontvangen

op 12 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb netje een account aan gemaakt voor dat ik een verzending wilde doen.
betaling gedaan via ideal vervolgen niet ontvangen.
klanten service gebeld wat een eeuwigheid heeft geduurd.
daar advies gekregen om melding te maken bij arcenl van ups.
wat vervolgens niets van zich laat horen.
ik zit dus nu wel mooi met een pakketje waarvan ik de verzendkosten al heb doorberekend aan de koper ….
geef mij maar kiala terug veel gebruiks vriendelijker en nog nooit een klacht gehad.

Gewenste Oplossing:

wil mijn geld terug!
en niet pas over een aantal dagen.
of als nog een printlabel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 oktober 2017 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende situatie. Helaas is het niet mogelijk het label te reprinten. De reden dat
u uw label niet heeft kunnen printen komt hoogstwaarschijnlijk vanwege een Pop Up blocker die op uw PC
aanstaat, hierdoor is het helaas niet mogelijk om labels te printen. Wij adviseren u om een email te
sturen met uw betaalbewijs naar acrenl@ups.com . Zij zullen uw credit aanvraag in behandeling nemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Alle klachten die gemeld zijn door Youri241