Klacht: Geld al weg, maar geen vaatwasser

op 07 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op maandagavond na 22.00 uur een vaatwasser besteld. Met betalen ging het beetje raar dus maar even gewacht tot de volgende dag. Ja, betaling toch gelukt, maar geen bericht van de Media-Markt. Dan maar even bellen. Ik moest nog even geduld hebben, want het kon soms 24 uur duren voordat de bestelling geplaatst was. Ok dan…volgende dag weer gebeld, maar helaas geen stap verder.Later zag ik tot mijn verbazing dat de vaatwasser ondertussen ook al uitverkocht was. Had ik de laatste of..? Op woensdagmorgen weer gebeld want de 24 uur waren nu toch echt wel om, dus nu kon er aktie ondernomen worden. Het is nu woensdagavond, toch nog maar even weer gebeld, maar natuurlijk geen stap verder. Kan toch niet de bedoeling zijn of ben ik nu onredelijk?

Natuurlijk als ik mijn vaatwasser heb of mijn geld terug. Of als ik gewoon iets sneller een antwoord had gehad waar ik iets mee kan, nu is het alleen maar wachten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elke Visser