Klacht: Geld afgeschreven, geen idee waarvoor

op 25 augustus 2016 over Vesta Payment Solutions in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 juni 2016 is er een bedrag van 61,98,- euro van mijn bankrekening afgeschreven door Vesta Payment Solutions. Op IBAN NL46RABO0306722054 met als omschrijving 3OPRIYSQN 0020001289947043 662464 waar ik niets uit wijs kan maken. Na wat rondstruinen op het internet ondervond ik dat het wellicht met mijn telefoon(rekening) te maken zou kunnen hebben, maar mijn telefoonrekening is in deze maand gewoon betaald en ik heb geen opwaardering gedaan whatsoever. Er is geen telefoonnummer te vinden van dit bedrijf om dingen op te helderen.

Gewenste Oplossing:

Als ik uitleg heb waarvoor deze afschrijving heeft plaatsgevonden en als deze uitleg niet gegeven kan worden, heb ik graag dat dit volledige bedrag wordt teruggestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesta Payment Solutions

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesta Payment Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke1990