Klacht: Geiser kapot, 24 uur later nog geen monteur

op 19 februari 2018 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Zondag 18-2 merken wij dat onze geiser geen warm water meer geeft. Eneco Installatiebedrijven stuurt een monteur die dezelfde avond concludeert dat hij het type geiser niet kent en vertrekt weer met de boodschap dat we maar een ander moeten laten komen. Die avond plant de servicedesk ons in voor een monteursbezoek tussen 8 en 12 op maandag de 19e. Nadat er om 11.45 nog niemand is verschenen toch maar even bellen, wat blijkt, de afspraak is nooit doorgezet naar de monteur. Hij wordt wederom ingepland voor een bezoek tussen 13.00 en 17.00. Tot oo heden is er nog niemand verschenen en de klantenservice heeft geen idee waar de monteur zich bevindt. Wat een belachelijk slechte service.

Ik wens gecompenseerd te worden voor de verloren tijd en de kosten van mijn servicecontract.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 19 februari 2018 om 16:27 geantwoord

Beste heer Knoop,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat de monteur niet is komen opdagen. Dit is zeker niet de bedoeling. Ons welgemeende excuses hiervoor!

Ik stuur uw klacht door naar mijn collega\'s van het installatiebedrijf. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Sabrina
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door paulknoop