Klacht: Gehackt

op 25 januari 2014 over Facebook in de categorie Social Media

Mijn email dianacampos@live.nl is gehackt ook mijn facebook is gehackt ,ik heb mijn facebook toen veiliggesteld en ben berichten gaan sturen en legetematie enz ,al mijn foto,s van mijn zoontje en Familie staan daarop ik kreeg een code als wachtwoord ik log daarmee in dan word er gevraagt om een code of vriende erkenning ,vriende rekening heb ik gedaan dan moest ik mijn nieuwe email invullen en toen kreeg ik te zien dat ik een code zou ontvangen op mijn nieuwe email ik heb nog steeds geen code ontvangen ,en ik wil heel graag terug op mijn eigen facebook mijn nieuwe email is buitenspelhaha@live.nl .rare email maar dat heb ik gedaan omdat er een bewerkte foto op was gezet met mvr van der velden je ziet wel dat ik je zoo buitenspel heb gezet ik heb jou al gevonden ,

Een code ontvangen zodat mijn nieuwe email is bevestigd aan mijn face book ,zodat ik snel weer terug op mijn facebook kan

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dianadylano