Klacht: Geen verzendlabel, wel betaald

op 09 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag een pakket aangemeld, betaald maar helaas geen verzendlabel gekregen dus ik kan mijn pakket niet verzenden. Gebeld met de klantenservice, vriendelijke dame aan de lijn, die een m.i. Staandaard verhaaltje afdraaide. Geen label kunnen we niks aan doen, neem na 30 dagen nog even contact op, dan kun je proberen je geld terug te vragen. Op de vraag wat nu te doen, meldde deze dame dat ik nog maar eens moest proberen om een label aan te maken, opnieuw betalen (bij voorkeur niet via ideal-dit is echter mijn enige mogelijkheid- liever paypal of credit card) met eigenlijk gewoon weer de kans dat het niet lukt….
En zij zou melding maken van mijn ongemak. Hoervoor had zij echter geen gegevens nodig van mij…

Toen ik aangaf dat ik graag een klacht wilde indienen, dat ik dit echt een hele slechte service vond (niet van de dame, die was erg aardig) van ups, wilde zij ineens wel gegevens en mijn tracenummer (ik heb nl wel een mail gekregen dat t pakket aangemaakt is maar de labels zijn niet te traceren) en heeft zij mij toegezegd dat er naar gestreefd wordt, mij binnen 24 uur te benaderen om mijn klacht te bespreken. Ik ben benieuwd.

Ik wil of een label (zsm zodat ik mijn pakket kan versturen) of mijn geld retour en niet pas na 30 dagen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Kunt u ons het betaalbewijs sturen, dan zullen wij een credit voor u aanvragen, daar het op dit moment niet mogelijk is om labels te reprinten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team.

Reactie van de melder van de klacht Arlette75

1 maand geleden - Bedankt voor de reactie? Is het helemaal niet mogelijk om Labels te printen? Ik MOET nl een pakket versturen? Ik mail het betaalbewijs, wanneer kan ik mijn geld retour verwachten? Vriendelijke groeten!!

Reactie van de melder van de klacht Arlette75

1 maand geleden - Waar mag ik Het betalingsbewijs heen sturen?

UPS

Heeft op 10 oktober 2017 om 12:05 geantwoord

Heeft op 10 oktober 2017 om 21:19 geantwoord

Ik moet ermee akkoord gaan, want zij bieden niks anders, maar het niet kunnen printen van labels lijkt een bekend probleem te zijn, waarom dit niet al op voorhand melden?
Ups geeft hier aan dat zij de klacht hebben opgelost, ik vind alleen de oplossing niet correct. Erg klantonvriendelijk dat je zelf Zoveel actie moet ondernemen voordat je je geld terugkrijgt (over 30 dagen) door een fout in het systeem bij ups.

Alle klachten die gemeld zijn door Arlette75