Klacht: geen verwarming in huis

Mourad76 op 05 februari 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Sinds woensdag geen verwarming in huis door een storing op de Warmtewinner.
Ben al sinds woensdag aan het bellen., ik word van de ene collega naar de andere gestuurd.
Ik zou teruggebeld worden
Het is nu vrijdagavond nog steeds geen telefoon of verwarming.
Krijg nu de melding van de technische dienst dat ik maandag opnieuw moet bellen

als Eneco een klacht serieus neemt
en de verwarming het weer doet

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 09 februari 2021 om 09:03 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Wat jammer om te lezen dat u een storing heeft met de WarmteWinner. Zeker met dit weer wilt u natuurlijk de woning kunnen verwarmen.

Ik heb uw melding doorgestuurd naar de afdeling WarmteWinner. Mijn collega zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om te kijken naar een oplossing.

Chantal
Eneco Webcare

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste heer, mevrouw, Na rondvraag bij mijn collega's hebben deze aangegeven dat het enige wat u nu nog wilt is dat de warmtewinner gedemonteerd gaat worden. Hierbij hebben mijn collega's u ook doorverwezen naar uw woningbouwvereniging. Gezien een opdracht echt vanuit de woningbouwvereniging moet komen kunnen wij op dit moment niets meer voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Kim eneco webcare

Reactie van de melder van de klacht Mourad76

1 jaar geleden - Beste, Heeft u ook gevraagd aan uw collega's waarom ik m gemonteerd wil hebben? De warmtewinner hangt er 2 jaar en het is storing na storing. ik heb de afgelopen dagen 24 telefoontjes moet plegen. Ruim 3 uur aan de telefoon. U heeft me letterlijk 3 dagen in de kou gezet. Ja ik wil zoeken naar een oplossing maar ik wil ook een tegemoetkoming voor alle tijd, stress en ongemak die heeft veroorzaakt mvg Mourad76

Alle klachten die gemeld zijn door Mourad76