Klacht: Geen vertrouwen wil van mijn contract af.

op 20 augustus 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben bij de keukenkampioen in Woerden een keuken gekocht op afroep met als uiterste datum week49.

Gisteren heeft de keukenkampioen ons gebeld en wij waren niet thuis dus niet opgenomen.

Onmiddellijk daarna een mailtje dat als we niet zouden reageren ging men de juridische afdeling van hun benaderen.

Dit is voor ons een rede om de order te schrappen het vertrouwen in de keukenkampioen is weg.

Nader overleg met de keukenkampioen heeft geen zin ik moet 30 procent betalen dat staat in het contract, maar bij ons is Heteren vertrouwingsbreuk en zij hebben nog geen kosten gemaakt.

Kunt U mij adviseren?
Vriendelijke groet,
Gertjan staal

Als het contract wordt beëindiging

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 jaar geleden - Beste meneer Staal, Wat spijtig om te lezen dat u het vertrouwen bent kwijtgeraakt en hierdoor de keuken wil annuleren. Ik neem uw melding hoog op en ga deze bespreken met de eindverantwoordelijke van het betreffende filiaal. Wij komen hier spoedig bij u op terug, Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 02 september 2016 om 16:44 geantwoord

Beste meneer Staal,

Ik heb begrepen van mijn collega uit de showroom dat u hem reeds heeft gesproken en alsnog de keuken laat uitleveren. Fijn dat u tot een oplossing bent gekomen en dat wij de nieuwe keuken bij u mogen leveren.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Wilhelmina60