Klacht: geen vepakking geen ruil

op 11 mei 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Soundbar gekocht (online)na 2 dagen blijkt dat de aux niet werkt,verpakking inmiddels weggegooid.

Het was niet mogelijk om het produkt te ruilen of geld terug omdat ik de verpakking niet meer had.Volgens de richtlijnen voor online aankopen hadden ze niet mogen eisen dat ik de verpakking nog had.

De Soundbar is ter reparatie opgestuurd en ik wacht nog.Slechte service.

Gewenste Oplossing:

gewoon ...produkt kapot ruilen of geld terug ...ik koop geen doos

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door El Rubio