Klacht: Geen updates meer over zending pakket

op 04 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het pakket dat op 28 september geleverd zou moeten worden, kreeg te maken met een sorteerfout. Na deze update heb ik niks meer vernomen van hoe lang het nog gaat duren. Ook na meerdere keren bellen, krijg ik geen updates of hoe of wat. Heel erg vervelend aangezien er beloofd werd dat het pakket binnen 1 werkdag bezorgt zou worden.

Ik ben tevreden als ik weet wanneer het pakket bezorgt zal worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Jessicavdh

1 maand geleden - Het trackingnummer is 1Z291Y086874281103.

Reactie van de melder van de klacht Jessicavdh

1 maand geleden - De klantenservice ligt er trouwens ook uit...

UPS

Heeft op 04 oktober 2017 om 11:27 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende situatie. Echter uw zending is tot op heden nog niet fysiek gescand in ons netwerk.

Daarnaast is het ons niet toegstaan om wijzigingen aan te brengen voor zendingen verstuurd door APPLE zonder opdracht van APPLE zelf.

Wij adviseren u dan ook dit te melden bij APPLE zodat zij de nodige actie kunnen nemen.

UPS Social Media Team.

Heeft op 04 oktober 2017 om 11:46 geantwoord

het pakket is toch gewoon in Tilburg? Dat zei de klantenservice gisteren.

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Er zijn geen fysieke scans uit Tilburg, wat inhoud dat het pakket daar nooit fysiek is binnengekomen. Wij adviseren u om APPLE hierover te contacteren. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jessicavdh