Klacht: Geen terugbetaling na annulatie

op 12 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Geachte,
Op vrijdag 7 september l.l. boekten we online één overnachting in het Bor-hotel te Scheveningen, dit voor de nacht van zaterdag 8 op zondag 9 september 2018. De betaling gebeurde eveneens online (€ 145,00). Jammer genoeg stelden we op zaterdagmorgen vast dat onze wagen een panne vertoonde, die niet meteen te herstellen viel.
Rond 9u.30 hebben we het hotel gecontacteerd om onze reservatie ongedaan te maken en de kosten – of althans een deel ervan – te recupereren. Het hotel verwees ons hiervoor door naar Booking.com. Na contactname met Booking.com werden we echter terug doorverwezen naar het hotel. Enkel al het van-hot-naar-her gestuurd te worden, vind ik sowieso al een misselijkmakende praktijk. Nu, alleszins reken ik er niet meer op de betaalde kosten te recupereren, maar ik wou deze zielige, goedkope manier van koehandel toch even aan de kaak stellen!
Met vriendelijke groeten,
Karin Agache
Frank Schaerlaecken
B-2930 Brasschaat

Een terugbetaling voor de annulatie lijkt me in dit specifieke geval toch aan de orde te zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Agache