Klacht: Geen terugbetaling abonnementsgeld

op 03 oktober 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Wij zijn per 4 augustus geen klant meer van Vodafone thuis. We kregen een bericht dat wij 117.10 terug zouden krijgen.

Wij worden intussen al 3 maanden met een kluit in het riet gestuurd met de mededeling dat er een Buckaroo storing is en terugbetaling niet kan plaats vinden en daarbij word me dan verzocht iedere week even contact op te nemen met de klantenservice voor de status van het verhaal. Vervolgens krijg ik iedere week te horen dat ze niets weten en collega’s geen berichten in het systeem hebben achter gelaten.

Ik vind dit echt beneden alle pijl. Al 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Als ik als klant te laat ben met betaling krijg ik een incassobureau op mijn dak en vodafone komt als partij overal mee weg.

Ik wil dit opgelost zien!

Ik ben tevreden als het bedrag van 117.10 terug staat op onze rekening zodat wij het hele vodafone verhaal na jaren van klachten en ellende kunnen afsluiten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SeetjeBoef