Klacht: Geen terugbetaling

op 08 juli 2019 over Cloozy in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jurk besteld op de website, nooit een mail ontvangen over wanneer mijn bestelling zou worden geleverd. Bestelbevestiging heb ik wel gekregen. Op de website staat dat de jurk binnen 1-2 werkdagen wordt geleverd. Na 4 dagen krijg ik pas een mail dat mijn bestelling pas 7 dagen na de bestelling wordt verzonden, zonder uitleg. De jurk is niet uitverkocht, staat niet op de website aangegeven. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en binnen 1 dag werd deze ook geannuleerd. Ik heb nu nog steeds geen bericht gekregen over mijn terugbetaling. Dit bedrijf is niet te vertrouwen omdat ze erg traag reageren en niet antwoorden op berichtenmails. Ik heb ze gecontacteerd via mail, de website en Instagram en heb maar 1 enkele keer antwoord gekregen van ene Maryam.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer mijn geld wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cloozy

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cloozy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MRSBK