Klacht: Geen telefonische contact en een extreem lange wachttijd

op 24 augustus 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 19 augustus hebben wij om 23.45 uur gemeld dat wij een motorstoring hadden met onze Peugeot 3008. Bij de parkeerplaats Madurodam.
1. De WW heeft ons in eerste instantie niet kunnen vinden op de aangegeven plek, maar heeft dit ons telefonisch niet gemeld.
2. Na opnieuw contact met de centrale opgenomen te hebben (01.15 uur) zou “zo spoedig mogelijk” de monteur komen. Deze kwam pas om 05.00 uur. Ondertussen hebben wij nog 2 keer contact met de centrale gehad. Als reden van deze extreem lange wachttijd werd aangegeven de onderbezetting op een nacht waar een grote drukte te verwachten is vanwege het vuurwerkfestival in Scheveningen. (2 WW auto’s in Den Haag)

Gewenste Oplossing:

Zorg dat er bij te verwachten drukte voldoende personeel ingezet wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. A. Vos