Klacht: geen service bij klacht

martijn1708 op 30 april 2019 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2013 de Nuon mijn kruipruimte laten isoleren.
De Nuon schakelt hiervoor een EXPERT in die isolatie materiaal in de kruipruimte spuit zoals te lezen op hun eigen website:
https:www.nuon.nlproductenisolatiekruipruimte-isolatie

Ik ben GEEN EXPERT en huur daarvoor ook iemand in die er mijnsziens verstand van zou moeten hebben. Nu in 2019 krijg ik controle van mijn kruipruimte door de Stadsverwarming. De medewerker van de Stadsverwarming zegt deze isolatie is niet correct. De isolatie moet in een zak zodat het eruit gehaald kan worden voor controle. Wat zegt de Nuon dikke pech meneer wij isoleren op de manier zoals onze EXPERT dat doet…. Als het eruit moet tja… dan moet u maar betalen…… Hoezo jullie EXPERT maakt een fout door het verkeerd te isoleren. Heel veel gemeentes hebben geen stadsverwarming en gaat het prima. Purmerend is een gemeente met soms wel stadsverwarming en soms niet. Dat jullie EXPERT dat niet weet…… daar kan ik niks aan doen en ik weet het niet want dan was ik zelf EXPERT geweest. Lekker NUON de schuld in de schoenen van je klant schuiven!!

Gewenste Oplossing:

Nuon dient de isolatie uit de ruimte te zuigen en in de zakken te doen. Uiteraard voor hun rekening

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

5 jaren geleden - Geachte heer de Groot, Ik zag uw klacht hier en neem deze in behandeling. Hierbij geef ik u mijn reactie. Ik zie dat u op 2 april met mijn collega over deze kwestie heeft gesproken. Ik zie dat deze collega een verzoek uit heeft gezet om informatie in te winnen om u te helpen. Om niet in haar vaarwater te zitten, zal ik bij haar informeren hoe dat er nu voor staat. Zodra ik een reactie heb ontvangen, kom ik hierop terug, Met vriendelijke groet, Eugene Nuon Webcare

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - beste Eugene je collega heeft me vandaag gebeld maar wat al te verwachten was als je iets gekocht en betaald hebt hoef je bij de Nuon geen enkele service meer te verwachten. Jullie zeggen gewoon bekijk het maar. Bespottelijk bedrijf. Goeie RECLAME voor de Nuon stelletje oplichters

Bericht van Vattenfall

5 jaren geleden - Geachte heer de Groot, Ik begrijp heel goed dat het niet het antwoord was dat u zocht. Helaas kan ik u ook op dit moment geen ander antwoord geven. Groeten, Eugene Nuon Webcare

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Wat een organisatie zeg...bespottelijk fouten maken maar de klant kan de Nuon steekt een middelvinger naar zijn klant op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 07 mei 2019 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Martijn1708,

Wij hebben contact over uw klacht gehad. Ik heb van mijn collega ook begrepen dat u contact met haar had gehad. Helaas hebben we deze klacht niet voor u op kunnen lossen. Bij deze sluit ik de klacht op deze website.

Met vriendelijke groet,

.

Eugene
Nuon Webcare

martijn1708

Heeft op 07 mei 2019 om 19:14 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb toevallig vandaag contact gehad met Stadsverwarming en die melde mij toen ik dit verhaal vertelde dat ik niet de enige ben in Purmerend die zo asociaal door de Nuon wordt behandeld. Belachelijk hoe jullie dus meerdere klanten oplichten. Tot wanneer loopt mijn energie contract bij jullie want met jullie wil ik niks meer te maken hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door