Klacht: Geen service bij kapotte apperatuur

op 18 juli 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Normaal ben ik niet zo’n klager maar onze dramatische ervaring met de Keuken Kampioen slaat alles.

Binnen 2 en een half jaar zijn meerdere apparaten stuk, waarbij de Keuken Kampioen niet voor de kosten wil opdraaien: 1. De magnetron functie van onze compacte bakoven (Bosch, duur apparaatje), is kapot. Bosch monteur kon deze niet maken gezien er geen “verplichte” typesticker op de oven zit. Keuken Kampioen beweert en geeft aan dat de sticker er op moet zitten anders kunnen ze niets doen. Uiteraard gaan wij hier niet mee akkoord.

Aangegeven dat wij als consument nooit een sticker zouden verwijderen, laat staan de oven uitbouwen om een sticker er af te halen. Het meest logische is dat deze sticker ten tijde van de assemblage, het transport of plaatsen er af “gevallen” is. Immers is dit de enige keer dat de oven letterlijk in iemand zijn handen is geweest.

Na enkele dagen weer een telefoontje van Keuken Kampioen (medewerker: Carla van Rooij, totaal niet servicegericht en klantonvriendelijk) met nogmaals de mededeling dat ze NIETS voor ons kunnen doen. Keuken Kampioen blijft zich verschuilen achter Bosch welke tevens aangeeft niet te kunnen doen. Dit terwijl wij zaken doen met de Keuken Kampioen en dus verwachten dat zij met een passende oplossing komen. Na enkele minuten bood mevrouw een nieuw exemplaar aan tegen kostprijs. Aangegeven hier niet mee akkoord te gaan gezien wij (de consument) in dit geval alsnog voor de kosten opdraaien.

Mevrouw van Rooij vroeg of dit alles was wat ik te melden had en verwees mij voor verdere klachtafhandeling naar een e-mailadres!

Los van de oven is onze vaatwasser ook al stuk geweest (Tevens Bosch, ook zelf voor de kosten opgedraaid) en is vandaag onze boiler van de kookkraan vervangen (wederom zelf voor de kosten opgedraaid). De loodgieter die deze boiler kwam vervangen schok van de amateuristische installatie van onze keuken, uiteraard geplaatst door de Keuken Kampioen…

Uiteraard laten wij het als consument hier niet bij zitten en zoeken uit wat voor een stappen we kunnen ondernemen om alsnog geholpen te worden.

Wij verwachten van de Keuken Kampioen dat ze alsnog of de oven kosteloos laten maken, of ons voorzien van een nieuw exemplaar.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste meneer, Zoals reeds aangegeven zullen wij dit intern oppakken en bespreken. Wij zullen u hierover zo snel mogelijk informeren. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 27 juli 2017 om 13:54 geantwoord

Beste meneer,

Inmiddels hebben we enig overleg gehad met de leverancier en Bosch gaat met u contact opnemen om een afspraak te maken voor een servicebezoek van een van hun monteurs.

Mochten er nu of na dit bezoek nog vragen zijn van uw kant, neemt u hierover dan svp zeker contact met ons op.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Marco K.