Klacht: geen reclamefolders ontvangen

op 11 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 oktober 2011 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Voor de bovenstaande melding geldt dat deze op de bezorgbon vermeld wordt. Hierdoor komt deze direct onder de aandacht van de bezorger. Bovendien wordt de klacht gemeld aan de bezorgerscoördinator. Er zal extra aandacht besteed worden aan deze wijk.

Alle klachten die gemeld zijn door boeltje