Klacht: Geen reactie van Zonzoo

op 20 februari 2018 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 januari’s 2018 defecte iPhone 6s opgestuurd, waarde rond 55 euro. Volgens Zonzoo was toestel nog gekoppeld aan iCloud. Als ik niks zou laten horen zou het toestel “gratis” gerecycled. Toestel was niet gekoppeld aan iCloud. 2x mail gestuurd en gevraagd om geld over te maken en anders toestel terug te sturen. Tot op heden geen reactie meer gehad van Zonzoo

Gewenste Oplossing:

Geld overmaken of toestel retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alex van Eck