Klacht: Geen reactie van Vueling

op 15 mei 2020 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht geboekt, welke niet door kan gaan wegens de maatregelen rondom Corona. Kan een refund aanvragen, echter kan dit alleen via de telefoon. Per e-mail wel contact maar wordt continu verwezen naar de telefoonnummers in de e-mail… welke allemaal NIET bereikbaar zijn.
Erg slecht.

Gewenste Oplossing:

De refund ook per e-mail in gang gezet kan worden naar de bekende nummers waar het ticket ook mee gekocht is. Of zorgen voor een fatsoenlijke telefonische bereikbaarheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door f.van.t.hoff