Klacht: Geen reactie op onze terugbetaling

op 04 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Wij hadden geboekt voor ranch don diego voor 2 overnachtingen met 2 volwassen en 2kindjes voor de prijs van 120 euro we hadden dat overgeschreven datum verblijf 30 juni 1 juli en 2 dagen ervoor krijgen we mail dat deze met spijt niet kan doorgaan maar ze hadden een ander voorstel glamping adventure valley maar de prijs was 200 euro en zij gingen het verschil terug betalen van 200 euro als we daar aankwamen moesten we gewoon de factuur mailen en ze gingen dat terug storten nu dag vandaag een aantal mails gestuurd maar geen reactie en al gebeld maar krijg niemand aan de lijn alleen grote kosten voor gsm rekening hopelijk wordt dit zo rap mogelijk opgelost en kunnen we weer vertouwen krijgen mvg ringo depreitere

Gewenste Oplossing:

.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Depreitere Debbaut